Família Torres ha nomenat Fabrice Ducceschi nou director general de la companyia. Ducceschi, que ha dirigit empreses del sector alimentari com Albacora Alimentos, Adam Foods i Nutrexpa, s’encarregarà de la direcció general del grup cellerer familiar, amb seu a Vilafranca del Penedès, i reportarà al Consell d’Administració, integrat per membres de la quarta i cinquena generació i assessors externs. Assumirà el càrrec a partir de l’1 de setembre, iniciant un període de traspàs amb l’actual direcció general fins al desembre del 2025.
Ducceschi compta amb experiència en el sector del gran consum i en la direcció general d’empreses a Espanya, Portugal i França, tant multinacionals com familiars. Durant l’últim any i mig, ha estat director general d’Albacora Alimentos i membre del Consell Assessor de Delaviuda Confectionery Group. Anteriorment va dirigir Adam Foods durant vuit anys i Nutrexpa durant sis anys més. També va ser director general de Nike Iberia i Nike França. Fins al 2023, havia estat vicepresident d’AME (FIAB), associació multisectorial d’empreses d’alimentació i begudes.
Miguel A. Torres, que continuarà com a president del Consell d’Administració de Família Torres, assenyala: “Estic convençut que el Sr. Fabrice Ducceschi, gràcies a la seva experiència i visió estratègica global, contribuirà a consolidar el nostre negoci en aquesta nova etapa i a afrontar amb èxit els reptes del sector vitivinícola, en constant moviment i transformació”.
Per la seva banda, Fabrice Ducceschi comenta: “És un honor unir-me a aquest celler centenari de prestigi internacional. El meu objectiu és treballar en equip amb els directors i el Consell d’Administració per reforçar el posicionament de Família Torres a nivell nacional i internacional, amb un creixement sostenible alineat amb els valors de la companyia, que ens permeti consolidar els diferents projectes existents, a més de desenvolupar noves iniciatives”.