Featured

L'Institut del Cava i Pimecava es fusionen, després de 14 anys, sota la marca AECAVA

El president de l’Institut del Cava, Damià Deàs, i el president de Pimecava, Pere Guilera, han firmat avui un acord d’unió entre les dues entitats, després que al 2006 un grup de cellers sortissin de la patronal Institut del Cava per crear Pimecava. L'acord contempla la creació d’un grup de petits elaboradors que tindrà com a finalitat representar els interessos de les empreses elaboradores de cava petites i potenciar la seva representativitat dins de la patronal. També preveu que la segona vicepresidència de la junta directiva recaigui en una empresa petita. Finalment, estableix la creació d’una nova marca identificativa de l’associació: AECAVA-Associació d’Elaboradors de Cava.

Reunits a la seu de l’Institut del Cava a Sant Sadurní, els representants d’ambdues entitats han fet efectiu l’acord, que hauran de ratificar les respectives assemblees generals. El president de l’Institut del Cava, Damià Deàs, el considera històric ja que “la patronal del Cava s’enforteix i s’enriqueix amb la diversitat d’empreses que hi formaran part”.  Deàs també destaca que “amb aquesta unió es fa un pas endavant molt important en la cohesió del sector del Cava”.  Per la seva part, el president de Pimecava, Pere Guilera, declara que “enfront de la dispersió que debilita el territori, amb aquest pacte unim esforços per convertir el Cava en una referència qualitativa a nivell mundial”. Guilera afirma també que aquest acord “és un reconeixement a la diversitat del Cava, i pensem que a AECAVA totes les necessitats de les empreses del Cava, ja siguin micro, petites, mitjanes o grans, es veuran reflectides i respectades".

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.