
L’Ajuntament de Torrelavit va aprovar ahir el projecte per a la reparació del pont i la vorera del carrer Molí, que travessa el torrent de Mas Vendrell i el projecte de restauració i millora del Casal de Cultura.
Pel que fa a la rehabilitació del pont del carrer Molí, es durà a terme la reparació de diverses patologies detectades al pont i ampliació de la vorera amb una passarel·la per a més seguretat i accessibilitat, amb una inversió de 90.000 euros.
Per altra banda, s’iniciarà la restauració del Casal de Cultura, on es millorarà l’estructura, es repararà la façana principal i posteriorment la seva climatització per un espai més eficient. Aquestes actuacions al casal tindran una inversió de 303.000 euros.

Les millores a Torrelavit, previstes per ser executades durant els pròxims mesos, es duran a terme gràcies a la subvenció de 481.000 euros del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) de la Generalitat.
Per tant, tot i aquestes millores finançades per el millorat PUOSC, el municipi penedesenc comptarà encara amb la possibilitat d’invertir 178.000 euros en altres actuacions al llarg d’aquests anys. Per a més informació, visita torrelavit.cat.

