
TIÁM organitza un nou cicle de conferències amb l'objectiu de proporcionar eines pràctiques per millorar la cura de les persones afectades per demència i per fomentar l'autocura.
El cicle, sota el lema "Cuidem-nos", comença el 26 de març amb una xerrada sobre la Llei de la Dependència, a càrrec de Sílvia Mitjans i Eva Beltran, treballadores socials dels Serveis Socials Bàsics del Consell Comarcal de l'Alt Penedès. Aquesta sessió abordarà els procediments, els graus de dependència i les prestacions disponibles.
El cicle continuarà el 30 d’abril amb la psicòloga Natalí Pintos, que presentarà el seu llibre Cuando el Alzheimer llega, i conclourà el 28 de maig amb una conferència sobre "Ajudes ortopèdiques per a persones que pateixen demència", a càrrec de Mònica Font i David Nortes, de la farmàcia ortopèdia Olivé.
Totes les conferències es realitzaran a l’Auditori del Consorci Sociosanitari Ricard Fortuny, a les 18h. Les sessions són gratuïtes i obertes a tothom. Per a més informació, es pot contactar per correu electrònic a

