Featured

Sant Sadurní dóna el tret de sortida a la campanya de Nadal

Dijous es va celebrar l'acte d'encesa dels llums de Nadal a Sant Sadurní amb la presència de l'alcalde, Josep Maria Ribas, el regidor de Turisme i Comerç, Ton Amat, el regidor de Via Pública, Pere Vernet i representants de Som Sant Sadurní, entitat que els darrers anys ha anat adquirint els elements decoratius amb l’aportació dels establiments col·laboradors i amb el suport de l’Ajuntament. La regidoria de Comerç i Som Sant Sadurní es centrarà enguany a mantenir  l’esperit de Nadal i donar visibilitat al comerç local, malgrat la situació d'emergència sanitària.

El servei de Via Pública s'ha encarregat del muntatge de l'arbre de Nadal, que enguany té un nou format, i de la instal·lació dels elements de Nadal. També s'activarà i es donarà més rellevància al fil musical dels carrers per aquestes dates.

Durant el mes de desembre es continuarà apostant per la campanya #Comerçdevida #Comerçdevila, per sensibilitzar sobre la importància del comerç local a la nostra vila i a la nostra vida i per donar visibilitat als establiments sadurninencs.

Amb el lema «Per Nadal, compra local» es portarà a terme una planificació publicitària amb anuncis a la premsa comarcal, falques de ràdio i fulletons que s’enviaran a totes les llars. En el marc d’aquesta campanya, SOM Sant Sadurní ha elaborat 6 vídeos narratius on es pot veure una mostra de la diversitat i riquesa de tots els comerços i serveis associats.

L’associació també aposta, un any més, per incentivar la compra local i l’ús de la targeta client amb 5 sortejos setmanals de xecs regals per valor de 250€.

També es durà a terme entre els establiments associats, i amb el suport de la Confraria del Cava, el Concurs d’aparadors de la setmana del Cava, en el qual es premiarà la millor decoració i ambientació de Nadal en diferents categories.

Troba el tió de Nadal

Aquest Nadal la situació general impedeix la realització del Tió Solidari que organitza cada any SOM Sant Sadurní; és per aquest motiu que des de l'Ajuntament s’ha organitzat per al dissabte 19 de desembre l’activitat Troba el tió de Nadal.

Es tracta d’un joc d'enigmes per als adults i un joc didàctic per als infants que hauran d’anar creant una història buscant les pistes als aparadors dels establiments participants amb un premi final valorat en 250€, que se sortejarà entre els adults que resolguin l’enigma, i un obsequi per als més petits.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.