Aquest any les ADF es van mobilitzar més que mai per la revetlla de Sant Joan, preveien un risc elevat d’incendi per l’estat de la vegetació herbàcia i les altes temperatures. Les ADF es van activar des de les 18h del dia 23 i fins a les 04h de la matinada del dia 24.
Les ADF del Penedès Garraf van apagar 49 incendis de vegetació per la revetlla de Sant Joan i van vigilar 17 fogueres de diversos municipis. En comparació amb revetlles d’anys anteriors, aquest ha estat l’any amb més incidències.
A part, també cal destacar que hi van haver 10 falses alarmes que van entrar al telèfon d’emergències 112 i en les que les ADF també van acudir.
A nivell de Catalunya es van mobilitzar més de 800 voluntaris/es de les ADF que van intervenir en 270 actuacions.
ADF Clot Bou 🚨 4 🔥 4 fogueres
ADF Font-rubí 🚨 2
ADF Sant Sadurni 🚨 1
ADF Sant Martí 🚨 2 ⚠ 3 falses alarmes
ADF Quintinenca 🚨 2 🔥 3 fogueres ⚠ 2 falses alarmes
ADF Avinyonet 🚨 3
ADF Garraf 🚨 3 🔥 2 fogueres ⚠ 1 falsa alarma
ADF Alt Foix 🚨 3 ⚠3 falses alarmes
ADF Olesa 🚨 1 🔥 1 foguera
ADF Ribes 🚨 6
ADF Torrelavit 🚨 9 🔥 2 fogueres
ADF Carrerada 🚨 6 🔥 3 fogueres
ADF Sant Jaume 🚨 1
ADF Puig de l'aliga 🚨 4
ADF Olèrdola 🚨 2 🔥 1 foguera ⚠ 1 Falsa Alarma
ADF Castellví de la Marca 🔥 1 foguera
ADF Mediona Sense incidències