Featured

La gent gran activa, tema del desè calendari social de Mas Albornà

Eduard Punset, Pere Tàpias, Teresa Gimpera, Arcadi Oliveres i Lluís Llongueras són les cinc cares conegudes que han donat suport a aquesta edició del calendari social de la Fundació Mas Albornà, el qual celebra aquest any la seva primera dècada d’existència. Enguany té com a fil conductor la gent gran activa i positiva. Presenta una combinació de persones grans anònimes i conegudes conjuntament amb persones de la fundació. S’ha impulsat conjuntament amb la residència vilafranquina Inglada Via, la qual celebra aquest any els seu centenari i promou el calendari com un acte més de la seva celebració. 

S’han fet 12 fotografies amb persones de joventut acumulada d’arreu de Catalunya (Lleida, Sant Adrià de Besòs, Barcelona, l’Hospitalet, Vilafranca del Penedès...) fent activitats que demostren que es mouen, que tenen iniciativa i vitalitat, trencant així els estereotips i etiquetes que marquen les persones grans com a persones sense il·lusions, moviment o entusiasme així com les residències on molts d’ells viuen. Aquests estigmes o etiquetes sobre el que “no fan” o “no poden” són compartits també pel col·lectiu de persones amb discapacitat, i és per això que Mas Albornà i Inglada han sumat esforços, tot teixint una sinergia amb aquest projecte conjunt. Alguns dels exemples són un grup d’àvies que fan natació sincronitzada, una àvia trapezista, una corredora d’atletisme o uns altres que han gravat un vídeo musical. 

Com cada any, el calendari ha comptat amb col·laboració desinteressada de professionals del món de la fotografia i del disseny gràfic: Miquel Rota ha fet les fotografies i l’estudi de disseny gràfic Bidli Gràfik (www.bildi.net) s’ha encarregat de la creativitat gràfica. 

El calendari social de Mas Albornà té per objectiu presentar de manera positiva les persones i la tasca de la Fundació. Des de fa deu anys ha presentat fotografies en companyia de personatges coneguts (des d’esportistes com Messi, Gemma Mengual, Àlex Corretja o Nani Roma fins a actors i actrius com Sergi López, Lloll Bertran o Mercè Sampietro passant per periodistes de la talla d’Antoni Bassas, Mònica Terribas o Manel Fuentes o altres cares conegudes com Joan Roca, del celler de Can Roca), programes de televisió com el Polònia o en col·laboració amb organitzacions com les colles castelleres, el bestiari festiu de Catalunya o la DO Penedès.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.