Featured

L’Ajuntament de Vilafranca ofereix Tallers d’Arts i Oficis a partir de dilluns

L’Ajuntament de Vilafranca, mitjançant el servei d’Educació i amb la col·laboració de l’Escola Municipal d’Art Arsenal, ha impulsat una proposta d’activitats educatives nadalenques que es portarà a terme els dies 28, 29, 30 i 31 de desembre i el 4 i 5 de gener  i que forma part del programa d’actes És Nadal!.

Es tracta d’un itinerari de quatre tallers vinculats en la temàtica de l’art i els oficis en què els infants aprendran diferents tècniques plàstiques relacionades amb els oficis de joieria, ceràmica, art i disseny.

Els tallers van destinats a infants de 5 a 12 anys, i podran anar acompanyats d’una persona adulta.

Es muntaran 4 carpes una per a cada taller i en grups de 5 o 6 s’anirà passant per cada un dels tallers (tallers de 5 minuts) que culminarà amb un taller final d’estampació d’una bossa de roba en la qual els infants s’emportaran les diferents peces realitzades a  cada  taller. 

Els diferents tallers d’Arts i Ofici que es realitzaran en l’itinerari:

  • Taller de Raku (ceràmica)
  • Taller de joieria amb pedres de riu: els infants podran escollir una de les tres peces de joieria
  • Taller de centrifugada de color
  • Taller d’estampació de bosses de roba.

Els tallers tindran lloc a la plaça Jaume I en horari de matins d’11 a 13h, i de tardes de 17.30 a 19.30h. Els dies 31 de desembre i 5 de gener només es faran en horari de matí.

Per participar en els tallers serà obligatori l'ús de la mascareta i rentar-se les mans amb hidrogel en entrar a l'espai dels tallers. L'accés estarà regulat per garantir la distància entre els visitants i l'aforament legal de l’espai.

Amb l’objectiu de fer visible i posar en valor les activitats i aprenentatges que adquireixen els infants fora de l’escola, els infants de 3r i 4rt de primària que han rebut el Passaport Edunauta podran portar el seu passaport perquè els posin un segell acreditatiu d’haver participant a l’activitat.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.