Featured

El sector vitivinícola reclama als governs més mesures, davant del fort impacte de l’aturada

El sector de la vinya i el vi, que ja vivia temps complicats, ha vist com amb la crisi de la Covid-19 la seva situació s’agreujava encara més. Molts cellers han hagut de realitzar ERTO’ i altres mesures de contenció de despeses, que s’han sumat a una caiguda dràstica de les vendes, fets que els ha obligat a redirigir i reenfocar els seus negocis, encara més, envers el món ditgital.

Un altre dels problemes serà l’excedent de raïm i del vi que es produirà. Per això, els sindicats agraris i la Generalitat reclamen mesures excepcionals al govern central, entre les quals subvencionar la verema en verd.També es demana al ministeri d’Agricultura l’allargament dels terminis de replantació de vinya i subvencionar la desqualificació de vi base cava, entre altres.

A més, l’agricultura està afectada per una realitat climàtica, complexa i “difícil d’assumir si no es fan plans dràstics per mitigar-la i adaptar-nos-hi”, segons el coordinador de Viticultora i Enologia de l’IRTA, Robert Savé. Considera que la viticultura hauria de tractar de posar en evidència el valor de la producció de les 65.000 ha de conreu de vinya i la producció, per després assignar-li el preu adient al llarg de tota la cadena productiva; a més de tecnificar tota la cadena en base a les necessitats reals. Savé creu que “generar derivats del raïm d’acord amb la tradició i les noves necessitats no són elements contraposats, sinó complementaris”, que cal assumir que “els derivats del raïm no són peribles a curt termini i per tant, el seu emmagatzemen i transport pot fer-se amb mitjans més lents i poc dependents de l’energia fòssil”. Per tot plegat, insiteix en la necessitat d’actuar ràpidament.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.