Featured

Desmantellat un grup criminal especialitzat en robatoris amb força en botigues de telefonia mòbil que havia actuat a Vilafranca

Un operatiu conjunt dels Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil va permetre detenir entre el 5 i el 6 d'octubre a Badalona sis persones, amb edats compreses entre els 19 i els 28 anys, com a presumptes autors d'una vintena de robatoris amb força en botigues de telefonia mòbil de Catalunya i l'Aragó, entre elles a Vilafranca del Penedès.

La investigació es va iniciar el passat mes d'agost arran la detenció d'una persona per diversos robatoris en establiments de Tarragona, entre ells el d'una botiga de telefonia d'on es van endur 12 telèfons de gamma alta després de trencar el vidre de l'aparador. Els investigadors van constatar que el detingut formava part d'un grup organitzat involucrat en robatoris similars al Regne Unit i França.

Així mateix, els investigadors van relacionar el grup amb altres 19 robatoris amb força perpetrats durant els mesos d'agost, setembre i octubre en botigues de telefonia de Salou, Ripollet, Vilafranca del Penedès, Sant Adrià de Besòs, la Roca del Vallès, Santa Coloma de Gramenet, Castellbell i el Vilar, Olesa de Montserrat i Badalona i 5 robatoris comesos en gasolineres i bars de la demarcació de Barcelona.

Al seu torn, la Guàrdia Civil els investigava per un robatori el 26 d'agost en una botiga de telefonia mòbil de Montsó, a l'Aragó.

Per tot això, la nit del passat 5 d'octubre, durant un dispositiu de vigilància i seguiment de la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra de Tarragona, es van detenir quatre dels sis investigats just després d'haver comès un robatori i desplaçar-se a Badalona per amagar-se en el seu domicili.

Durant l'entrada i registre realitzat conjuntament pels dos cossos policials en el citat pis de Badalona, es van detenir dos persones més en poder acreditar la seva participació en una pluralitat d'il·lícits similars.

L'operatiu conjunt va culminar amb la recuperació de tretze telèfons mòbils, cinc pastilles, un ordinador portàtil i diversa roba que els detinguts havien utilitzat en la comissió d'alguns dels robatoris.

Els detinguts van passar el 7 d’octubre a disposició del Jutjat d'Instrucció número 3 en funcions de Guàrdia de Badalona i el jutge va decretar l'ingrés a presó per a dos d'ells i llibertat amb càrrecs per a la resta.

La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.