Featured

Benvinguda fibra òptica. Benvingut futur.

  • El Govern de Catalunya destina un total de 70 milions d’euros en aquesta legislatura per desplegar la xarxa de fibra òptica de la Generalitat arreu del territori.
  • Amb aquestes obres, el 90% de la població de Catalunya quedarà coberta amb la xarxa de fibra òptica al 2021.
  • Més de 6.000 quilòmetres de fibra que garantiran la connectivitat, l’equilibri territorial i la cohesió social a tot el país

El Govern accelera el desplegament de la xarxa de fibra òptica de la Generalitat al territori i aquest 2021 quedarà coberta el 90% de la població de Catalunya.

Amb la voluntat de fer arribar aquesta infraestructura digital arreu del territori, s’invertiran un total de 70 milions d’euros per connectar totes les comarques de Catalunya i accelerar el seu desplegament als pobles, ciutats i nuclis poblats de més de 50 habitants. En total, més de 6.000 quilòmetres de fibra que garantiran la connectivitat, l’equilibri territorial i la cohesió social a tot el país.

El Govern té clar que la connectivitat és avui un dret econòmic i social del segle XXI i que invertir en fibra és garantia de feina i de progrés per a tothom. “La connectivitat és un potent instrument de cohesió territorial, de vertebració, d’igualtat d’oportunitats i una eina eficaç contra el despoblament de certs territoris”, afirma el conseller de Polítiques Digitals i administració pública, Jordi Puigneró.

“Si volem ser un país digital necessitem ciutadans i ciutadanes, empreses i negocis, pobles i ciutats connectats amb infraestructures intel·ligents. Connectats al futur”, ha assegurat. “L’any 2020 passarà a la història com l’any de la Covid-19. Però ha de ser també el punt d’inflexió de la digitalització de la nostra societat i de la nostra economia. Només aquells que es digitalitzin podran afrontar els reptes que ens prepara el futur”.

Amb aquest objectiu, el Govern ha aprovat aquest estiu una ampliació de l’encàrrec del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública a l’empresa pública Infraestructures.cat per l’extensió de la xarxa de fibra òptica de la Generalitat pels anys 2020 i 2021 i un increment de 57 milions d’euros més d’inversió, que se sumen als 13’5 que ja estan en execució per connectar les capitals de comarca. En total són 70 milions d’euros, la inversió més gran feta mai per connectar tots els racons de Catalunya.

El projecte del Govern d'articular una xarxa de fibra òptica neutra, oberta i amb una tarifació pels serveis de connectivitat independent de la distància, ha demostrat la seva efectivitat per fomentar el desplegament de xarxes finalistes per part dels operadors. Gairebé la totalitat dels municipis que disposen de xarxa de fibra òptica de la Generalitat, tenen demanda per part d’operadors privats.

 

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.