Featured

Una nova biblioteca i un centre de serveis per a la gent gran, prioritat per a VeC als pressupostos d’enguany

Vilafranca en Comú critica els pressupostos del govern vilafranquí perquè “promouen problemes socials i ambientals, són poc participats i no inclouen el romanent de dos milions d’euros que es genera anualment”.

Pel que fa al romanent, el portaveu del grup, Ramon Arnabat, explicava que aquesta quantitat de diners no s'inclouen als pressupostos, de manera que només es poden utilitzar per a determinades coses que determina la LARSAL i l’equip de govern, sense debat. En cas que sí que s'incloguin es podrien dedicar a crear la nova biblioteca o equipar l'antic hospital per fer-hi un espai per a la gent gran.

D'altra banda, la formació critica la "poca participació de la ciutadania en els pressupostos" i afegeixen que “és un dels principals dèficits de l’actual equip de govern”. Així doncs, els comuns volen posar-hi remei creant un Pla de Participació Ciutadana, proposta que proposaran al ple d'aquest vespre.

Tanmateix, des de VeC creuen que manca un Pla de Ciutat consensuat que determini les grans inversions a realitzar per l’Ajuntament de Vilafranca. Aquest Pla de Ciutat hauria de prioritzar les inversions del govern municipal: atenció a la gent gran i a les persones dependents; foment de l’economia local i social, de la cultura, de l’equitat educativa i de l’habitatge social; creació d’espais comunitaris oberts que afavoreixin les relacions veïnals i la millora de l’espai públic.

VeC proposarà al vespre, durant el ple de pressupostos, que es prioritzi la construcció d’una nova biblioteca i la rehabilitació de l’antic hospital per a crear-hi un centre de serveis a les persones gran. Ramon Arnabat ja va avançar que VeC votarà en contra dels pressupostos si es deixen de banda aquestes propostes.

A més, a més, aquest vespre es proposarà una moció per tal de crear una partida específica als pressupostos dedicada a les mocions que s’aprovin durant l’any i així garantir que es portaran a terme.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.