Featured

Un error comptable fa aflorar 103.000€ destinats a Daltmar des del 2009

En el ple de l’Ajuntament d’Olèrdola celebrat aquest dimarts, la regidora d’Hisenda, Fina Mascaró, va revelar un error comptable que hauria mantingut ocults durant més de quinze anys 102.991€ destinats al nucli de Daltmar. Aquests diners provenen del conveni signat amb Uniland, que va aportar un total de 602.991 € per compensar les molèsties generades a la zona.

Segons va explicar Mascaró, el primer dels cinc ingressos d’Uniland, realitzat el 22 de desembre de 2009, va registrar-se per error en una partida anomenada “Aigua, Aigües de Vilafranca”, en lloc de fer-ho a la partida corresponent a Daltmar. “Des de 2009 ningú havia trobat aquesta diferència”, va remarcar la regidora, que va subratllar que, tot i la confusió comptable, els diners sempre han estat a les arques municipals.

En declaracions a Canal 20-Ràdio Olèrdola, Mascaró va apuntar que probablement es tracta d’un error humà, però va destacar la gravetat que suposa que “a l’anterior govern se li escapés una partida de gairebé 103.000€” i que “durant més d’una dècada ningú detectés la diferència”. La regidora va recordar que la Junta de Compensació de Daltmar havia reclamat reiteradament a governs anteriors el detall de les despeses vinculades al conveni, sense obtenir resposta.

Després de corregir la comptabilitat, el saldo destinat a Daltmar s’eleva ara fins als 214.488,86€, gairebé el doble del que constava fins ara. Mascaró va confirmar que aquests fons es destinaran íntegrament a Daltmar, en funció del que s’acordi entre l’Ajuntament i la Junta de Compensació.

La regidora també va lamentar “la deixadesa important” de l’anterior equip de govern i el fet que “des de 2009 no es presentessin els números amb claredat”.

Durant el ple, el president de la Junta de Compensació de Daltmar, Manuel Moral, va expressar l’agraïment de la Junta a l’actual equip de govern, i especialment a la regidora d’Hisenda, pel treball de revisió i transparència que ha permès aclarir la situació.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.