Featured

Junts Vilafranca titlla de "molt deficient" la gestió econòmica del govern municipal

Junts Vilafranca ha qualificat avui en roda de premsa de "molt deficient" la gestió econòmica del govern municipal des que Francisco Romero és alcalde. Segons el grup municipal, “l’Ajuntament ha abandonat la bona gestió financera en favor d’una política de postureig i aparador, que està deteriorant greument les finances locals”.

El portaveu del partit, Aureli Ruiz, ha afirmat que “l’exercici 2024 s’ha tancat amb un dèficit de quasi 5 milions d’euros i un increment del deute bancari, que ha passat de 17,5 milions el 2023 a 18,5 milions el 2024”.

A més, la despesa corrent ha augmentat un 13,6% en només dos anys, molt per sobre de l’increment del cost de la vida (6%). Això significa que “es gasta molt més del que seria raonable, posant en risc la sostenibilitat financera de l’Ajuntament”.

Font: Junts Vilafranca

Junts recorda que, quan va començar aquest mandat, l’Ajuntament estava sanejat. No obstant això, “en només dos anys, el govern de Francisco Romero ha acumulat dèficits d’1,3 milions el 2023 i 1,4 milions el 2024, trencant la tendència positiva de l’anterior govern”.

Davant d’aquesta situació, Junts Vilafranca alerta que, “si no es corregeix urgentment aquest descontrol econòmic, Vilafranca podria acabar sota la intervenció de l’Estat”. Aureli Ruiz indicava que “no es pot gastar més del que es té. Necessitem un gir total en la política econòmica municipal. Calen canvis radicals i calen ja”.

Font: Junts Vilafranca

Finalment, Junts Vilafranca adverteix que aquesta “mala gestió pot acabar repercutint directament en la butxaca dels ciutadans, amb una possible pujada dels impostos municipals” a la qual “no donarem suport en cap cas”. Per això, exigeix al govern municipal que “actuï amb responsabilitat i prioritzi la sostenibilitat financera abans que sigui massa tard”.

Junts Vilafranca es compromet a "continuar vigilant i denunciant" qualsevol acció que posi en risc l’estabilitat econòmica del municipi.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.