Featured

Junts per Catalunya va presentar ahir a Cal Figarot la seva candidatura per a les eleccions del 14 de febrer

Junts per Catalunya va presentar ahir al matí la seva candidatura per a les eleccions vinents, el 14 de febrer, a Cal Figarot, la seu dels Castellers de Vilafranca. El partit va explicar que havia triat aquest emplaçament perquè "volem fer pinya, com fan els castellers, per assolir la victòria a les eleccions".

En l'acte, tancat al públic, però que es va poder seguir per Youtube, hi va participar per sorpresa el secretari general del partit, Jordi Sànchez, els caps de llista de cada demarcació, la candidata Laura Borràs i el president del partit Carles Puigdemont, de manera telemàtica.

En l’acte, Borràs va assegurar que el partit es presenta a les eleccions com el canvi que necessita Catalunya, perquè “el PSOE i Pedro Sánchez formen part del problema de la pandèmia i la democràcia a Catalunya. Ara ens volen fer creure que Salvador Illa és la solució? Illa és la solució per als qui volen que res no canviï”. En aquesta línia, la candidata a la presidència de la Generalitat va criticar la gestió de la pandèmia del ministre i el govern espanyol, i va assenyalar que “la proposta de Junts per Catalunya és liderar un  govern fort que sàpiga donar respostes a la crisi actual, mentre avancem amb passes definitives cap a la independència”.

Per la seva banda, Puigdemont va fer una crida a la participació el proper 14-F. “Ens han robat la normalitat, però si depengués de l’estat espanyol, això no canviaria. Això depèn de nosaltres, si voteu, guanyem". En la mateixa línia va intervenir el secretari general del partit, Jordi Sànchez, que va remarcar la importància de sortir a votar i "omplir les urnes de vots independentistes per combatre l’únic enemic que ens pot impedir guanyar les eleccions: l’abstencionisme”. Sànchez va apel·lar a l’esperit amb què la ciutadania va votar l’1 d’octubre i va assegurar que “les urnes mai seran el nostre adversari, però l'abstenció sí”. 

 

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.