Featured

ERC aposta per la indústria del vehicle elèctric i la transició energètica com a eixos per la reindustrialització de l’Alt Penedès

ERC de l’Alt Penedès proposarà accions arreu per donar suport als treballadors i treballadores afectats pels tancaments de diverses empreses de la comarca i per impulsar el procés de reconversió industrial a la comarca. De moment, ERC ha anunciat que presentarà accions al Parlament, al Senat, al Consell Comarcal i a tots els ajuntaments de la comarca per oposar-se al tancament de Robert Bosch.

Oriol Solé, regidor d’Esquerra a Castellet i la Gornal va narrar com pas a pas la direcció de Robert Bosch ha anat aprimant la fàbrica, que va arribar a tenir 1200 treballadors, fins al punt d’anunciar-ne el tancament. Solé va remarcar l’esforç de la plantilla en reduir un 20% el seu salari per poder mantenir els llocs de treball. Pel regidor republicà, que també és treballador de la fàbrica, l’empresa ha actuat de forma egoista i deliberadament i és una mostra més del capitalisme salvatge imperant. En aquest sentit Solé va exigir la derogació de les reformes laborals del 2010 i 2012 aprovades pel PSOE i el PP i que han eliminat drets als treballadors per fer front als tancaments d’empreses.

La diputada Rut Ribas va demanar una resposta immediata, de caràcter econòmic i social, a totes les administracions per buscar solucions i evitar la fuga de les industries del Penedès. Ribas també lamentava la decisió de Robert Bosch per la seva manca de responsabilitat social perquè “no es pot tancar una empresa d’avui per demà i més si va bé”. D’altra banda també es mostrava preocupada pel futur dels joves de la comarca i la possibilitat de perpetuar l’atur juvenil en el temps.

Per revertir la situació, ERC proposava diverses iniciatives per reindustrialitzar la comarca. Lluïsa Llop explicava que cal apostar per una industria neta i amb valor afegit. A més, remarcava la importància de conviure amb l’enoturisme i la tradició vitivinícola.

Per la seva banda, Pol Pagès, anunciava que el proper ple del Consell Comarcal es presentarà una moció per sumar suports i plantejar solucions des de les institucions. Va anunciar la necessitat de ser pioners en la industria neta i centrar-se en la industria del cotxe elèctric.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.