Featured

La 10K Vilafranca celebra 15 edicions com a gran festa de l’atletisme al Penedès

La Capital del Vi acollirà el proper 25 de gener la 15a edició de la 10K Vilafranca, una prova plenament consolidada dins el calendari atlètic català i que s’ha convertit en molt més que una cursa urbana de 10 quilòmetres. L’esdeveniment està organitzat pel Servei d’Esports de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i l’entitat Fondistes Penedès.

La presentació oficial va tenir lloc aquest dilluns amb la participació de la regidora d’Esports, Gemma Romeu, i dels representants de Fondistes Penedès, Joan Luque i Raimon Palau. Romeu va destacar que la 10K Vilafranca és un exemple de col·laboració entre administració i associacionisme esportiu, que ha permès construir “una de les millors curses de 10K de Catalunya”.

Un dels trets més valorats de la prova és el seu caràcter inclusiu, on conviuen atletes d’elit i corredors populars compartint recorregut i ambient. “L’elit inspira el corredor popular i aquest, amb la seva energia, empeny els atletes d’alt nivell a assolir grans marques”, va subratllar la regidora. El recorregut, dissenyat “per atletes i per a atletes”, combina rapidesa i atractiu, i permet descobrir alguns dels racons més emblemàtics de Vilafranca, amb animació i música al llarg de tot el traçat.

Per tercer any consecutiu, la 10K Vilafranca formarà part del Circuit Universitari de Curses de Fons, reforçant el vincle amb el món acadèmic i sent puntuable per al rànquing universitari.

Mini10K solidària

Paral·lelament, se celebrarà la Mini10K, una cursa oberta, inclusiva i solidària de 2,2 km. Enguany, els beneficis es destinaran íntegrament al projecte de suport a la cronicitat complexa i a les cures pal·liatives pediàtriques de la Gerència d’Atenció Primària i Comunitària (GAPiC) Penedès, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida d’infants i adolescents amb malalties greus i afavorir una atenció integral i de proximitat.

La inscripció té un cost de 2 euros i es pot formalitzar presencialment al Complex Aquàtic de Vilafranca o en línia al web https://10kvilafranca.cat/mini-10k. Les persones participants rebran una samarreta d’obsequi (fins a esgotar existències), avituallament a l’arribada —cadascú porti el seu propi envàs d’aigua— i tallers d’hàbits saludables al final de la cursa, organitzats per l’equip de Pediatria i Infadimed. La recollida de samarretes es podrà fer a partir del 12 de gener al Complex Aquàtic de Vilafranca i també al Claustre de Sant Francesc el dissabte 24 de gener.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.