Els joves del Club Natació Vilafranca han brillat amb força als Campionats d’Espanya aleví i infantil, celebrats aquest juliol a Cadis i Ciudad Real respectivament, aconseguint resultats destacats que confirmen el gran moment de forma del planter.
Al Campionat d’Espanya a territori andalús (10-13 de juliol), el club va assolir una meritòria 29a posició a la classificació general entre tots els equips participants, sent el 7è millor club català. El gran protagonista va ser Nil Torné, que va disputar cinc finals estatals amb uns resultats excel·lents:
- 4t als 50 m papallona
- 5è als 50 m esquena
- 6è als 100 m papallona i als 100 m esquena
- 7è als 100 m lliures
També va destacar Jan Gea en les proves de braça, amb dues finals:
- 9è als 50 m braça
- 10è als 100 m braça
- 11è als 200 m braça
Iván Parra va sumar presència en proves d’estils i esquena amb posicions dins del Top 20:
- 15è als 400 m estils
- 16è als 200 m braça
- 18è als 200 m estils
- 20è als 200 m esquena
Del 17 al 20 de juliol, a zona manxega, el club també va tenir una gran actuació al Campionat d’Espanya infantil. En Marc Garcia va ser 18è als 200 m esquena, amb millor marca personal. Martí González va fregar la final dels 200 m lliures amb un 9è lloc (2:03.75) i va acabar 14è als 100 m papallona.
L’equip de relleus 4x200 m lliures, amb Martí González, Aitor Góme, Marc Garcia i Ot Orpí, va aconseguir una destacada 9a posició, competint al més alt nivell estatal.