
La gimnasta Ariadna Isaza, del Club Rítmica Vilafranca, ha tancat una gran temporada amb la seva participació al Campionat Individual d’Espanya de Gimnàstica Rítmica Nivell Base, celebrat aquest cap de setmana, del 28 al 30 de novembre, a Madrid.
La vilafranquina hi va accedir després d’obtenir la quarta millor nota al Campionat de Catalunya, fet que ja la situava entre les gimnastes més destacades del país.
Isaza, de categoria cadet, va competir el dissabte al matí amb el seu exercici de cèrcol, que estrenava en aquest campionat. Tot i la dificultat d’afrontar una coreografia nova i alguns errors tècnics, la gimnasta va demostrar un alt nivell d’execució, mantenint la solidesa que ha caracteritzat la seva temporada i situant-se per sobre de la meitat de la classificació estatal.
La seva participació consolida la presència del Rítmica Vilafranca en totes les competicions d’àmbit estatal, reforçant el bon moment esportiu del club. La responsable tècnica, Glòria Mitjans, ha remarcat la "constància i disciplina" d’Isaza, qualitats que han permès que la gimnasta continuï una "progressió ascendent al llarg de tot l’any".

