Featured

Neix El Rebost, un nou espai artístic de petit format a Vilafranca del Penedès

Aquest cap de setmana s’inaugurarà El Rebost, un nou espai cultural a Vilafranca del Penedès que acollirà assaigs i obres de petit format, omplint així un buit a la vila d’aquest tipus d’instal·lacions.

El Rebost vol convertir-se en punt de trobada per a la creació, les sinergies i l’intercanvi artístic, i donar cabuda a projectes de tota mena, des de tallers de teatre, formacions i espectacles, fins a accions participatives o xerrades culturals.

Ubicat al carrer Bisbe Estalella, 9, al barri del Molí d’en Rovira, està impulsat per Marta Nogués, i Carles Casas, de la companyia la Bona Confitura. Nogués és dissenyadora i creadora escènica i s’encarregarà de la direcció artística, l’atrezzo i el disseny del projecte, i Carles Casas és guionista, director i formador teatral, i s’ocuparà de la direcció escènica i la dramatúrgia.

Algunes de les primeres activitats programades en aquest nou espai són recitals poètics, exposicions, tallers i classes magistrals, activitats familiars, teatre i dansa, tasts i maridatges, xerrades i presentacions. També es llogaran espais per a celebracions i actes privats.

La inauguració oficial d’El Rebost tindrà lloc aquest cap de setamana amb una doble inauguració oficial, que comptarà amb dos formats complementaris, i sorpreses per a tots els assistents.

Aquest dissabte se celebrarà una inauguració escènica, amb accés limitat, concebuda com una vetllada artística per a un públic convidat, amb inscripció prèvia. Es realitzarà en dues sessions, a les 18.30h i a les 21h, amb un aforament limitat a 50 persones per sessió.

La direcció artística de l’esdeveniment anirà a càrrec de Toni Regueiro, actor vilafranquí, que exercirà de mestre de cerimònies. Regueiro explicava que el format està pensat com una mostra del potencial artístic del Rebost: “serà un acte festiu, proper i divertit, com jo, amb actuacions molt variades”.

L’endemà, diumenge, El Rebost obrirà les portes a la ciutadania en una jornada oberta i participativa, que tindrà lloc de 10 a 12h. Es podrà visitar l’espai, conèixer l’equip impulsor i participar en activitats creatives i interactives, pensades per mostrar la naturalesa pedagògica, artística i comunitària del projecte. Estarà conduït pels responsables del projecte, Carles Casas i Marta Nogués; i inclourà diverses interpretacions artístiques.  

 

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.