Featured

El vilafranquí Jesús Gómez exposa, a partir d'avui, 'Seqüències' a la sala dels Trinitaris

Aquesta tarda, a les 20h, s’inaugurarà a la Sala dels Trinitaris, l’exposició Seqüències del filòsof i pintor vilafranquí Jesús Gómez.

Aquesta mostra recollirà algunes de les obres que Gómez ha  fet al llarg de quatre dècades. Una quarantena de peces, la majoria sobre paper, són obres de caràcter no figuratiu, entre la música de les formes geomètriques i el ball d’allò orgànic i viu. El format petit, predominant, és pròxim, proper i amb voluntat d’intimitat.

Jesús Gómez s’ha mogut sempre en el camp de l’abstracció, de la no-figuració. És una inclinació natural en ell. Mai no ha cursat estudis artístics de cap mena. Ha estat la pràctica pictòrica i sobretot la del dibuix el que la dut a treballar com ho fa.

La naturalesa i la geometria han estat les dues ribes del seu fluir creatiu. L’arbre que balla mogut per la música del vent, la quietud de la pedra recollida en el seu silenci, un cactus juganer, la perfecció d’un cercle, la suavitat d’una corba...tot aquestes visions, impressions són la font d’inspiració de l’obra visual de Jesús Gómez.

 

Jesús Gómez va néixer el 25 de desembre de 1956 a Menàrguens (La Noguera). Va cursar estudis de matemàtiques durant 3 anys a la Universitat Autònoma de Barcelona i finalment va cursar la carrera de Filosofia a la Universitat de Barcelona. Viu a Vilafranca des de l’octubre de 1984 i fins al gener de 2017 va ser professor de filosofia a l’IES Eugeni d’Ors de Vilafranca. L’any 1987 va participar en l’exposició col·lectiva Pintors vilafranquins. Va participar en les primeres edicions del Firart (anys 1988, 1989 i 1990) i en les Fires de Dibuix i la Pintura al carrer de les ciutats de Girona, Figueres i Lleida. L’any 1989 va fer una exposició individual a l’Aula de Cultura de Manlleu. Ha participat també en 2 exposicions col·lectives de petit format a la Galeria Palmadotze durant els seus inicis amb aquest mateix títol Petit format l’any 1990, l’altre l’any 1991 dedicada a Mozart  commemorant els 200 anys de la seva mort.

 

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.